Credeam că sunt singurul care nu suportă toată treaba asta cu influencerii. Cum care influenceri? Gagicile de pe Instagram și, mai nou, Tik Tok care adună urmăritori prin metode mai puțin ortodoxe iar apoi sunt implicate în fel și fel de campanii cu bani grei.
Rezultate? Fâs. A ajuns reclama la lume, ce contează cât de eficientă a fost de fapt?
Situația este expusă în mod perfect de „Frații Gavrilu”, canal de Youtube la care m-am abonat și eu acum, în video-ul de mai jos:
Toată lumea poate crea conținut, chiar și Alex Velea s-a filmat cu tigăile. Știe să le folosească oare? Mă îndoiesc. Cumpără puștanii care visează să aibă popularitatea Abi Talent? Mă îndoiesc. Au avut tigăile vizibilitate, probabil că da… mai ales din troll-ul de după, dar conversiile unde-s?
Cu siguranță nu ține mult prostituția asta, iar oamenii care chiar muncesc pentru o campanie cât mai reușită vor fi apreciați – iar?- mai mult. Să vezi atunci depresii pe gagici.