Am o experiență tare interesantă cu eMag. De fapt, cu eMag și cu un vânzător de pe eMag. E vorba despre Metal-Dynamics, ceva băieți de prin Bacău care se ocupă cu realizarea de confecții metalice.
De la Metal-Dynamics am comandat o poartă. Făcusem gardul – 75% din el – și încă mai aveam poarta veche care nu arăta bine deloc. Am căutat pe la toate magazinele astea cu materiale de construcții. Dedeman, Brico Depot, Leroy Merlin… le-am luat la rând. Cele mai multe erau însă proaste calitativ.
M-am uitat și la ofertele unor băieți de prin zonă, dar au niște scoruri… Mă rog, poarta asta am comandat-o pe 16 noiembrie. Apărea că ajunge pe 7-8 decembrie. Mi s-a părut mult, am contactat vânzătorul în privat – sperând că pot prinde și un preț mai bun, comandând de la el direct, ceea ce nu s-a întâmplat – și mi-a spus că vine în 10 zile lucrătoare. Era ceva mai ok.
Doar că a ajuns pe 9 sau 10 decembrie. Mă rog, ei se scuză că au sunat și nu au răspuns ai mei. Dar mă îndoiesc, nu am găsit apelul.
Mă rog, a adus într-un final poarta, suficient de târziu cât să nu am cum să o mai montez prea curând. Că deh, înghețul și cu cimentul nu prea se leagă. Iar la livrare, mai-mai că uita curierul să lase și balamelele.
Ajung și eu acasă, observ că zăvorul nu e.
Comunicarea de la eMag, foarte ok. De la Metal-Dynamics foarte proastă
În tot acest timp, cât așteptam poarta și cât nu ajungea, am comunicat atât cu cei de la eMag, pe Facebook, cât și cu Metal-Dynamics. Cei dintâi au fost ok tot timpul, în schimb, de la Metal-Dynamics mi-am luat cu seen mereu după ce am făcut comanda, mai ales că am plătit-o cu cardul. Trebuia să dau 5 mesaje ca să primesc unul.
I-am contactat și după ce am văzut că nu a ajuns zăvorul, au zis că îl trimit luni. Nu am primit nimic și e joi seara acum. Le-am dat mesaj iar, iarăși seen.
Așa că am zis să las o recenzie nașpa la produs. A fost cam așa:
Deci nu ai voie să te plângi de comandă și livrare, pe eMag, se pare.
Prin urmare, ce review-uri acceptă eMag? Doar alea în care îi lauzi, oare? Astfel, nu știu cât de relevante mai pot fi părerile cumpărătorilor, atâta timp cât ei nu te lasă să îți spui părerile proaste.