Văd că articolele în care povestesc despre problemele tehnice ale mașinii precum și despre rezolvarea lor prind bine la public. Prin urmare, în acest articol mai prezint una. Este vorba despre becurile de la ABS și ESP aprinse în bord, în semn de eroare.
M-am trezit cu becurile aprinse în bord când mă porneam de la țară, spre Suceava. Am oprit motorul, l-am pornit înapoi și a rămas doar ABS-ul aprins pentru câteva secunde doar. Vreo 30 de km nu au mai apărut, iar apoi și-au făcut iarăși simțită prezența. Am mai oprit o dată motorul în Botoșani și am mers până în Suceava fără ca becurile să se aprindă. S-au aprins însă înapoi peste câteva ore, însă.
Așa că am mers la service, mai ales că nu îmi mergea ABS-ul și pfoioioi ce era să îndoi o bicicletă cu tot cu biciclist pe ea. Rău fără ABS! Problema? Senzorul de la roata stangă, spate. Nu citea viteza așa că apăreau erorile. Am luat unul la preț mediu, de vreo 70 de lei, și într-o oră, maxim, a fost și schimbat.
Erorile au apărut iar ABS-ul și ESP-ul funcționează din nou fără probleme.