Cineva a încercat să plătească cu cardul meu ING. Cum am rezolvat

Îmi vedeam de muncă liniștit și primesc un mesaj: 123567 este codul pentru plata de 51 RON către Firstclear Limited. Aparent totul normal, doar că nu încercasem să fac eu nici o plată.

Blochez cardul vechi din aplicația Homebank și la scurt timp mai vine un cod pentru o plată de 40 RON către BC-RO, parcă. Nici p-asta nu o făcusem eu. Așa că am apelat la numărul din mesaj.

Conform băiatului de la ING, plățile au fost încercate de pe cardul vechi pe care îl blocasem după primirea mesajelor. Plățile nu apar în Homebank, așa că nu mi-au furat banii.

Totuși, nu mă încântă deloc ideea că cineva a avut datele unui card bancar care îmi aparține. Nu îmi dau seama cum ar fi ajuns la cel care a încercat treaba asta, mai ales dat fiind faptul că folosesc mereu antivirus, plăți securizate șamd.

Sper doar să nu mă mai trezesc cu astfel de mesaje, că nu mă încântă deloc ideea de a pune toți banii la ciorap.

Lasă un comentariu