Am fost cu mașina la RAR. Cum mai stă treaba în 2021

Pe la RAR nu am mai fost încă de când mi-am cumpărat prima mașină, un Ford Fiesta din `97, în urmă cu 5-6 ani. Pe atunci încă se făcea identificarea mașinilor cumpărate din țară, ceea ce acum nu se mai întâmplă.

Astăzi am fost pentru prima oară cu mașina la RAR pentru a o înregistra. Mi-am pregătit mașina destul de bine și nu neapărat pentru RAR, ci pentru siguranța și confortul meu. Programarea am făcut-o încă din decembrie, iar azi la 11:00 trebuia să mă prezint la RAR Botoșani.

Eram acolo de la 10 și ceva, că așa mi-e felul, am completat cererea încă de la poartă – cu ajutorul portarului, de treabă nenea – iar mai apoi am așteptat să fiu preluat de către un inginer. La 11 fără puțin deja mi-a fost luată mașina și dusă la testare, iar în mai puțin de 5 minute a fost gata.

Mai mult a durat să primesc documentele, printre care și cartea mașinii. Cam o oră am așteptat să le primesc.

Ce acte îți trebuie să faci RAR-ul la mașină în 2021

Aparent, destul de puține. Pe lângă cererea pe care am completat-o la poartă, am mai avut nevoie de buletin și de cartea originală a mașinii, din țara de origine.

Cât costă să faci RAR-ul în 2021?

Cât despre costuri, ei bine nu sunt deloc mici. Am înțeles că s-au mărit în ultima vreme, așa că am plătit pentru un autoturism până în 3.5 tone 567,79 RON. Nici mai mult nici mai puțin.

Desigur, nu am plătit nici o atenție și aparent nici nu a fost necesară. Nu sunt adeptul acestor gesturi de prietenie.

Sigur, se mai adaugă vreo 10 lei ca să îți speli mașina înainte, că deh… tre să dea bine în poză.

Urmează să o înmatriculez definitiv pe 18 ianuarie, așa că voi reveni probabil cu alt articol.

Lasă un comentariu