N-au făcut-o pentru rating. Le-a plăcut

După previzibila ieşire a lui meme din Macedonia, au şi apărut curvele de presă care mimează căinţa. Ştucan, un individ plimbat cu tocşou’ cam pe la toate televiziunile de sport din România, plînge de nu mai poate pe blogul de pe prostsport.ro, un site mai slab decît click, cancan şi libertatea la un loc. Zice că şi el e vinovat. Corect. Da, e vinovat că a făcut emisiuni proaste, cu audienţe zero, şi i-a plăcut. Dacă ar fi existat ratinguri negative, sînt sigur că Ştucan le-ar fi atins cam la toate televiziunile pe care le-a căpuşat. Toate păpuşile astea care au parazitat platourile de televiziune de ţîşpe ani deja, s-au ascuns după gardul vopsit cu lozinca „asta vrea publicul”. Dar dacă te uiţi pe audienţele tuturor talk-show-urilor de sport, fie că vorbim despre digi, dolce, sport.ro sau gsp, nu cred că adună împreună cît „Noră pentru mă-ta” dată în reluare, noaptea la ora 3. Surprinzător, audienţele tind să-şi revină cînd apare vreun meci în direct, ca apoi să se reîntoarcă în scrot fix cînd apare Ivanovici cu al său „probabil cel mai bun tocşou de sport din România”. Că după fraza asta au schimbat toţi canalul. Cine ar fi crezut?

Şi atunci de ce tot insistă ăştia cu mizeriile lor de talk-show-uri „de sport”? Păi altceva nu sînt în stare să facă. Mai sună un meme, un porumboi sau niculai şi, gata. Merge şi salariu, iar angajatorul e satisfăcut că scapă doar cu cheltuiala incapabilului care stă pe cur în studio şi nu cheltuieşte în plus pentru reportaje sau emisiuni de sport cum mai vede el prin străinătate. Aşa că microbistul se uită şi el la ce poate.

Comments

comments