Moartea unei mărci

Săptămîna asta a mai murit un brand. Academia Caţavencu, aşa cum o ştiam, a intrat în moarte clinică, în urma plecării vechii echipe după preluarea mărcii de către nea Adamescu. Cînd vezi ce bani s-au aruncat pe o siglă din tablă goală, vreo 800.000 de eurococo, nu poţi să nu te întrebi cum naiba o ducem cu toţii „atît de bine”.

Caţavencii s-au repliat, într-o săptămînă au scos un nou săptămînal. Academia Caţavencu a căpătat un iz puternic de Ştefan Gheorghiu şi un aer trist spre tragic. Nici gîdilat cu o pană de dinozaur la tălpi nu poţi scoate măcar un zîmbet atunci cînd citeşti tristeţea aia din A.C.

Şi totuşi, să arunci nişte mulţi bani doar ca să omori un brand care-ţi stătea în gît nu-i deja prea mult? Şi cine o fi plătit factura de achiziţie?

 

Caţavencii să trăiască!

De aici.

 

Comments

comments